Olen nähnyt vain puhuttavan laihdutuksesta, kerrottavan siitä, kuinka monta kaloria meni tänään. Mutta en ole nähnyt kommentteja siihen, kommentteja laihuuteen tai itsensähyväksymistä. Oletteko te tosiaan kaikki liian painavia, mutta vain mielestänne? Koen tämän asian melko erikoisena. En todellakaan väitä, että te nyt kaikki olisitte kertoneet olevanne lihavia! Ei. Te olette tekin sopivia ja monet tosi laihojakin. Siitä ei vaan muoti- sun muissa blogeissa puhuta. Joko ollaan sinut itsensä kanssa tai sitten vahditaan kokoajan mitä syödään, tai kolmantena vaihtoehtona se, että ei edes yritetä laihduttaa, vaikka tiedetäänkin se, että painoa tosiaan on liikaa.

Lipsuin vähän aiheesta. Tarkoituksenani oli kirjoittaa omista kiloistani ja tilanteestani.
Olen hyvillä raiteilla. Reilusti alipainoinen - v*ttu! En siis olekaan niillä "hyvillä raitella".
Harrastan nimittäin urheilua siinä määrin, että minun pitäisi syödäkin siinä suhteessa _todella paljon_. Syön mielestäni paljon, mutta edelleenkin syömiseni suhteessa liikkumismäärääni on liian vähäistä! En oikein vietä mitään mähöämisiltoja, en itseasiassa ollenkaan. Ehkä kerran puolessa vuodessa. Pituuttani en tiedä, ilmeisesti 153cm ja painoltani olen 41kg. Liikunnanopettajani sanoi, että nyt pitäisi ruveta syömään, koska liikun niin aktiivisesti.

Mahani ei kuitenkaan ole pieni. Tollanen söpö pömppis siinä pömpöttää, niin! Mutta luut minulla näkyy. Näytän siis orastavasti ruoattomalta afrikkalaislapsiraukalta. Laihuusihannoijat siis saattaisivat vain "huolia" minut, mutta tosiaan tuo söppänä pömppis on ehkä jonkinlainen este.
Se saakin masuni näyttämään isolta, jolloin en tavallaan ole laiha, ja jos kerron painoni masuni pömpöttäessä, niin eihän sitä kukaan usko. Ihannoin mahaani aamuisin = pieni.
"Christa et sä voi painaa niin vähän!" Enpä en. Mutta kun painan, punnitaanko?


Nyt kun paljastin nimeni, niin samalla voisin paljastaa ikänikin. Olen 14 - vasta täyttänyt.
Olen siis seiskalla (joojoo, tiedetääntiedetään;<). Oletan kuitenkin, etten ole muidenkaan mielestä mikään pissis (en ole), ja toivottavasti en vaikuta kovin teiniltäkään?
Olen ehkä ikäistäni... rauhallisempi? En häpeile, koska tiedän tasan tarkkaan sen, ettei kukaan edes välitä siittä, mitä sinä häpeät. Lisäksi myös tupakoinnit ja viinakset on jäänyt multa.

Kuulin myös tänään, kun yksi ikäiseni tyttö puhui vuotta vanhemmalle kaverilleen jokseenkin näin; "mentiin sit sinne ja mä otin yhen siiderin" .... Okei. Kyllä mullakin välillä huvittais vähän ryypätä, mutta en nyt vaan kaveripakosta. Kyllä ehkä tässä parin vuoden sisällä, mutta en jaksa vielä. Ei se ole sellaista. Teininähän sitä kaikki kokeilevat. Enkä osaa edes puhua siittä, miltä musta tuntuu, koska puhuminen on aika vaikeaa näin näppäillen! :)

Jatketaan,
paperista => Christa.