Olen alkanut piirtämään tosi paljon. Tänne en viitsi piirustuksiani lisätä, sillä minulla ei ole skanneria ja digikameralla kun kuvia ottaa, niin tulee huonoja, lisäksi en haluaisi täyttää tietokonettamme niilläkin kuvilla=)

No joo, nyt on mennyt paremmin. Olemme J:n kanssa hyvissä väleissä. Puhuimme puhelimessa ½tuntia sitten ja J kertoi, että M:n mielestä olen tosi ärsyttävä ja sitä rataa. No ei se mitään, kyllä J on mun puolella, kertoi olevansa. M puhuu selän takana paskaa minusta, mutta se ei merkitse mulle mitään, koska en ole itsekään kauhean pitävä M:stä.

Olen melko väsynyt. Tahtoisin tehdä jotain "kehittävää", mutta äsh, kun ei ole ketään kehittävää seuralaistakaan:) Jospa tyytyisin katselemaan jääkiekkoa ja biisikärpästä.
Tai sitten pyöräilen (liikuntaa, jahh!) J:lle ja keksimme jotain. Saa nähdä. Kellohan on "vasta" seitsemän, niin kyllä sitä ehtii, onhan viikonloppu.


Juolahti mieleen kirjoittaa myös omasta absolutismistani. Olen vasta yläasteella, mutta pahaenteisesti tämä asia kolkuttaa ovelle niin monella tavalla, että sitä ei ymmärräkään.
Monet minun ikäiseni ja vuotta - paria vanhemmat juovat itsensä känniin harva se viikonloppu, oikeastaan jokainen. En ole koskaan ymmärtänyt holin kittaamista, miksi sitä ei voi ottaa harkitusti ja juomatta itseään känniin?
Sitäpaitsi holi on ihan h*lvetin pahaakin!
    Omakohtaisesti olen päättänyt, että holi ei ole todellakaan mua varten, se ei ole mikään merkki, että on aikuinen, kun juo alkoholia. Ikäiseni yrittävät olla niin aikuisia, tekevät itsestään niin rumia kauheilla pakkelikerroksilla, tekevät itse lävistyksensä, polttavat röökiä ja juovat viikonloppuisin kaljaa. Ei se tarkoita kypsyyttä. Kypsyys on sitä, kun osaa ottaa vastuuta omista teoistaan ja vaikkapa muuttaa omilleen.
    Oikeastaan en voi sanoa olevani absolutisti, vaikka toisaalta sekään ei olisi minulle vaikeaa. On niin kauheaa katsoa toisten kittaavan viinaa kännihakuisesti - järjetöntä?!?
Saatan minä joskus kuppia ottaa, mutta en todellakaan kännihakuisesti, ja tuskin edes yhtä pulloa saatika sitä enempää.
Olen sitä mieltä, että hauskaa voi olla ilman viinaakin!
Ja pysyn sanojeni takana.

Tupakointi on myös sellainen asia, jota tämä pieni ihminen ei vaan voi käsittää!
En ole koskaan neljäntoista ikävuoden aikana maistanutkaan tupakkaa, vetänyt yhtäkään savua henkeen, en kertaakaan.
Olen todella ylpeä itsestäni! Saan ollakin. Se on minusta todella hieno teko.
Päätin, että maistan vasta täytettyäni 18, kun olen aikuinen, ja se on laillista.
Äitini jopa lupasi minulle 200€, kun täytän 18v, mikäli en edes maista tupakkaa.
    Tupakointi on sen lisäksi kovin rumaa. Olkoon miten tahansa kaunis tyttö, niin kauneus häviää siinä, kun polttaa! Tietysti tämä pätee myös poikiin. Vaikkakin poika, johon olen ihastunut, polttaa. Tämä on tosiaankin tiukka miinus, jos ajattelisin meidän olevan yhdessä. Vaarantaisin totisestikin sen kahdensadan euron saannin, sillä hajuhan on niin pistävä ja tarttuva, että jos halaisin tätä poikaa, niin silloin haisisin myös itse orastavasti tupakalle.

Jos luitte koko merkinnän, niin ottakaa kantaa tohon kypsyysjuttuun - oletteko samaa mieltä? :) Kypsyysjuttu kursiivilla!:)

Paperista.